Procedura de comanda este foarte simpla. Urmati pasii:
1. Alegeti produsul dorit;
2. Adaugati produsul in cosul de cumparaturi apasand pe butonul "Adauga in cos";
- In orice moment, apasand pe butonul "Cosul meu" - aflat in partea stanga sus a oricarei pagini din site - puteti vizualiza continutul lui, si, dupa caz, puteti ajusta cantitatile de produse prin adaugare, diminuare sau stergere. De asemenea, puteti continua cumparaturile adaugand in cos noi produse dorite, inainte de finalizarea comenzii;
3. Apasati pe butonul "Comanda" , moment in care va incepe procesul efectiv de plasare a comanzii, parcurgand urmatoarele etape:
• Autentificare/Logare - unde va veti inscrie in baza noastra de clienti, furnizandu-ne datele strict necesare procesarii si expedierii comenzii. De asemenea, va puteti inscrie la newsletter-ul nostru, care va asigura acces instantaneu la informatii despre ofertele noastre speciale, promotiile plasate, noile facilitati implementate etc;
• Confirmare detalii de livrare - unde veti putea valida/modifica datele de livrare;
• Livrare si plata - unde puteti indica platitorul (daca difera de destinatarul comenzii) si puteti opta pentru modalitatea de plata; Tot aici, in cazul in care beneficiati de un cod de reducere, il puteti folosi introducandu-l in caseta destinata. Reducerea rezultata va fi afisata instantaneu si va ajusta valoarea finala.
• Validare comanda - puteti trece in revista toate datele introduse si le puteti modifica/corecta daca este cazul. Apasand butonul "Confirm comanda" va veti afla intr-una din urmatoarele situatii: 1. daca ati ales plata la destinatie ori in cont bancar, comanda va fi inregistrata in sistemul nostru automat. De asemenea, veti primi un email pe adresa cu care v-ati inregistrat, pentru a atesta finalizarea procedurii. 2. daca ati optat pentru plata cu card bancar, veti fi redirectionati pe pagina MOBILPAY pentru finalizarea tranzactiei. Dupa acceptarea cardului dvs., veti primi de asemenea un email de confirmare. ***in anumite cazuri, unul dintre operatorii nostrii va poate contacta telefonic pentru a lamuri unele neclaritati sau pentru a reconfirma comanda. De aceea va recomandam insistent verificarea corectitudinii datelor dvs. de contact si bineinteles a adreselor pentru livrare si/sau plata!
4. Dupa validarea comenzii, vom incepe imediat procesarea acesteia.
Termene de procesare si livrare
O comanda se proceseaza si livreaza catre adresa furnizata de dvs in maxim 2 zile lucratoare incepand cu prima zi lucratoare urmatoare zilei confirmarii comenzii (magazinul fiind functional non stop, comenzile dvs. pot fi lansate 24ore/zi, 365zile/an - exceptand suspendarile de intretinere si mentenanta ale siteului).
Livrarea direct catre dvs. se va face in maxim 24 ore incepand din momentul expedierii in cazul transportului prin servicii de curierat rapid (predarea coletului la adresa) si maxim 5 zile lucratoare in cazul expedierii prin Posta Romana (ridicarea coletului de la oficiul postal arondat adresei).
MENTIUNI IMPORTANTE! Depasirea acestor termene datorita procesarilor defectuoase ale carausului exonereaza in totalitate de raspundere expeditorul.
Taxele de procesare, ambalare si expediere
a. Taxe zero in cazul platii in avans efectuata in contul bancar al societatii;
b. in cazul platii in sistem ramburs, la ridicarea coletului cu produsele comandate, taxele sunt urmatoarele:
- pentru expedierea prin curierat rapid - Fancourier, NUMAI catre destinatii unde aceasta firma opereaza (are cel putin un punct de lucru):
- pentru produse cu o valoare totala de maxim 200 lei inclusiv - 17 lei;
- pentru produse cu o valoare cuprinsa intre 200,01 lei si 2000 lei inclusiv - 27 lei;
- pentru produse cu o valoare mai mare de 2000,01 lei - 37 lei;
- pentru expedierile in interiorul orasului Constanta - 15 lei;
Pentru destinatiile neacoperite de firma de curierat Fancourier, coletele pot fi ridicate de la cel mai apropiat sediu al acesteia, fata de localitatea de destinatie, de comun acord cu destinatarul. De asemenea, optional, NUMAI catre destinatiile unde Fancourier nu are acoperire, coletele pot fi expediate si prin Posta Romana - taxe 20 lei.
Taxele NU sunt negociabile, NU sunt incluse in valoarea produselor comandate si vor fi achitate in exclusivitate de catre cumparator (daca prin alte mentiuni separate, expres formulate, vanzatorul nu hotaraste altceva).
Preturile produselor
Preturile produselor afisate pe site sunt preturi finale si nu vor fi suplimentate in nici un fel ulterior confirmarii comenzii. Taxele de procesare, ambalare si transport sunt evidentiate separat si nu fac obiectul acestui articol!
In functie de trand-ul pietei de profil, vanzatorul poate aduce modificari preturilor, in plus sau minus, fara un preaviz prealabil. Exceptie acestor mentiuni fac comenzile deja confirmate in momentul procesarii modificarilor.
Modalitati de plata
1. Plata se poate efectua in avans, prin virament sau depunere in contul societatii utilizand urmatoarele date:
banca vanzatorului: MKB Romexterra Bank - Sucursala Constanta
codul IBAN: RO94 CRDZ 021A 0486 7047 6001
denumire societate: SC Peisaj Design SRL
2. Plata in numerar, in sistem ramburs, la ridicarea coletului.
3. Plata cu card bancar prin sistem securizat 3D-SECURE oferit in parteneriat cu MOBILPAY (www.mobilpay.ro). Sunt acceptate toate cardurile VISA si MASTERCARD inrolate pentru tranzactii online (pentru detalii privind inrolarea cardului dvs., contactati banca emitenta sau consultati website-ul acesteia).
Comandarea produselor inexistente in stoc - "disponibile la comanda"
Exista posibilitatea comadarii anumitor produse afisate si prezentate in magazin, chiar daca acestea nu se afla disponibile in stoc la un moment dat. Mentionarea acestei posibilitati va fi consemnata expres si pe pagina de prezentare a produsului. Clientii care sunt inregistrati pe site, au posibilitatea sa achizitioneze aceste produse, chiar daca ele nu se regasesc in planurile de achizitie imediata ale vanzatorului.
De asemenea, exista posibilitatea achizitionarii in mod special, la comanda, a unor produse furnizate de partenerii nostrii externi traditionali (cu care avem colaborari in derulare) chiar daca acestea nu au mai fost niciodata aprovizionate in magazinul nostru, cu mentiunea ca, acestea odata procurate si livrate catre cumparator nu mai pot fi refuzate si returnate decat in conditiile de garantie (se considera a fi produse cu caracteristici personalizate de catre cumparator in acceptiunea O.G.130/2000, art.10, pct.b)!
Ce e de facut?
1. Logati-va si expediati un mesaj prin intermediul sectiunii "contact" care sa contina:
- datele de identificare ale clientului;
- denumirea exacta a produsului/produselor dorite (denumirea regasita in pagina produsului);
- cantitatea;
- modalitatea de plata;
- modalitatea de expediere dorita.
2. In maxim 24 ore veti primi un email sau veti fi contactat de catre un operator al vanzatorului pentru confirmarea si validarea comenzii dvs.
3. Termenul maxim de achizitie si livrare a produsului catre dvs. este de regula de 15 zile (exceptand week-end-urile si sarbatorile legale) insa in foarte multe cazuri acest termen poate fi mult mai scurt.
4. Achizitia "la comanda" de produse implica obligatoriu achitarea unui avans in cuantum de minim 35% din pretul final de vanzare. Achitarea avansului se face in baza unei "facturi de avans" emisa in prealabil, prin virament in contul bancar al vanzatorului pe care il regasiti in sectiunea informatii. Foarte important! In cazul in care optati pentru achitarea totala in avans a c/val produsului/produselor comandate in acest fel, beneficiati de o reducere de 10% din pretul de vanzare afisat pe site sau comunicat de vanzator (chiar daca acesta contine si alte reduceri) precum si de expedierea finala catre dvs. a acestora prin curierat rapid, in mod GRATUIT.
Anularea comenzii
O comanda poate fi anula in aceeasi zi pana la ora 18:00 prin email sau telefon, fara nici un fel de obligatie din partea ambelor parti. In caz contrar, clientul va suporta taxele de expediere si retur aferente coletului neridicat. Vanzatorul face dovada contravalorii acestora cu documentele de plata emise de transportator.